Välkommen till Arbetsdag vid Klubbhuset – En Dag för Alla!

2024-04-22 i Allmänt

Arbetsdag 1 maj 2024

Den 1 maj kl. 10:00 välkomnar Nyköpings Kanotklubb alla sina medlemmar till vårens arbetsdag vid klubbhuset. Det är en perfekt chans att bidra till klubbens gemenskap och samtidigt förbereda vår anläggning inför den kommande paddelsäsongen.

Vad kan du förvänta dig?
Oavsett om du är van vid att ta i med hårdhandskarna eller om du föredrar lättare sysslor, finns det uppgifter för alla. Vi kommer att städa och ordna inne i klubbhuset, vilket gör detta till ett utmärkt tillfälle att lära känna dina klubbkamrater och ha roligt tillsammans.

Viktig information:
För att alla ska kunna arbeta obehindrat kommer omklädningsrum och duschar att vara stängda mellan kl. 09:00 och 15:00, så ingen träning under denna tid. Kom ombytta och redo för vårstädning.

Denna dag är mer än bara arbete; det är en dag för att stärka banden inom vår klubb, värna traditioner som gör Nyköpings Kanotklubb unik.

Vi ser fram emot att se många glada klubbkompisar bidra till en fantastisk start på säsongen. Kom och var med, din insats gör skillnad!

Vi ses där! Hälsningar Styrelsen.