Headerbild

Slut på juluppehåll

2024-01-08 i Allmänt

Från måndag 8 januari återgår vi till de normala träningarna för vintern, med simning på måndagar och medicinboll på Rosenkälla på torsdagar. Välkomna!

Måndagar

• Simträning i badhuset. Samling vid kassan 18.45.

• Lilla gruppen kör lekfull simträning i lilla bassängen 19-20 med möjlighet till mera lek till 20.30. Påsen ledare.

• Stora gruppen börjar simpasset 19.15 och kör till 20.30. Martin ledare.

Tisdagar

• Löpträning/intervaller från klubbhuset kl. 18.00 för ungdom och uppåt. Peter och Hampe ledare.

Onsdagar

• Styrketräning i gymmet kl 18.00 för ungdom. Jörgen lär ut träningsgrunderna.

Torsdagar

• Styrkegymnastik, bollspel och träning i Rosenkällaskolan.

• Lilla gruppen tränar 18.30 till 19.30 och kör mycket lek och styrkegymnastik.

• Stora gruppen tränar 19.30 till 21.00 och kör bollspel och sedan funktionell styrka och medicinboll.

Lördagar

• FM: Träningsupplägg kommuniceras via Facebookgruppen och med SMS för att passa väder och inspirationen.

• EM:

Söndagar

• EM: Styrketräning i gymmet kl 18.00 för ungdom. Jörgen lär ut träningsgrunderna.

Adress

Nyköpings Kanotklubb Brandholmsvägen 58 61164 Nyköping